[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
پرداخت الکترونیک ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها













..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی پرسید- پروسید روی کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی تهران
مهناز صلحی، مرضیه شعبانی همدان *، مسعود صالحی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی اعتقاد بهداشتی بر انجام ماموگرافی بین معلمان شهر بوشهر
عصمت حیدری، آزیتا نوروزی *، رحیم طهماسبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رفتارهای پیشگیری‌کننده تب مالت در دامداران شهرستان خاش بر اساس الگوی اعتقاد بهداشتی
مدینه شهنوازی *، غلامرضا مسعودی، علیرضا انصاری مقدم، داود رئیسی، فریبا خاشعی ورنامخواستی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش واسطه‌ای سازگاری زناشویی در رابطه با پیش‌بینی سلامت جسمی و روانی معلمان متأهل ابتدایی
هادی سلیمی *، کبری حاجی علیزاده،، سمیرا صداقت-قطب‌آبادی، فرزاد نیک‌روی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی اعتقاد بهداشتی بر بهبود رفتارهای پیشگیرانه از مصرف سیگار در دانش‌آموزان
مریم خزائی پول، فاطمه زارعی، طاهره پاشایی، داود شجاعی زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تأثیر مداخله برنامه آموزشی مبتنی بر الگوی شناختی-اجتماعی بر فعالیت بدنی در دختران نوجوان
حسین شیروانی، هرمز سنائی نسب، رضا توکلی، محسن صفاری، کاظم خلجی، سارا معمار *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط بین ویژگی‌های آنتروپومتریکی با اضطراب بدنی اجتماعی در کارکنان دانشگاه الزهرا (س)
پروانه نظرعلی *، اعظم رمضان خانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش برنامه ریزان آموزشی در بهبود فرایند یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی: تعیین نقش ها و صلاحیت های مدرسان، استراتژی های تدریس، محتوای دیجیتالی، و نظام ارزشیابی
داود عبدالهی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





فصلنامه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران Iranian Journal of Health Education and Health Promotion
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 0 queries by